2011. február 16., szerda

Véres zombiharapás meg egyebek...

Üdv all!

Ma unalmamban zombiharapást gyártottam... vagy inkább csak sima sebhelyt, meg leharapott ujjat. Csak fotók vannak róla, mert a saját kezem volt a teszt-alany, de nem rakom fel ide a képeket.xD

 Egyik kép elég brutál lett, és legnagyobb jóindulattal még élethűnek is lehet nevezni. Az itthoni talált rúzsok voltak az áldozataim e pazarló munkához, de legalább kitapasztaltam, milyen sebeket gyártani rúzzsal.:D

Amúgy sdemmi különös nincs...Rajzolni akartam, de semmi nem lett belőle, ellenben tegnap este írtam egy darab A4-es oldalnyit az egyik regénykém egyik fejezetéből. Örültem, mint majom a farkának. Mostanság elég keveset írtam.-.-"

Ennyit erről.

4 megjegyzés:

  1. Zombiharapás?? XD Okééé, hát nem is tudom, hogy kíváncsi merjek-e lenni azokra a képekre. :-D Na, de az írás jó, annak örülök! Hajrá-hajrá-hajrá!!! :-D :-D

    VálaszTörlés
  2. Jah, zombiharapás...pontosabban ujj-leharapás...XD
    Max FB-on megmutatom, ha van merszed... de még deviantart-ra sem mertem feldobni a képet, sőt FB-on is csak keveseknek adatott meg a lehetőség, hogy megcsodálhassák.xxD
    Az írás az jó.... szerintem is... de ma újraolvasva frászt kaptam tőle. Rondán fogalmaztam és rossz a történetvezetés.xD

    VálaszTörlés
  3. Neeeem, jobb, ha nem látom. XD Érzékeny a szemem az ilyesmire. :-D
    Az írást majd kijavítod! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Akkor nem üldözlek vele.xxD

    VálaszTörlés