2011. február 12., szombat

A molylepke hazatér...

Ahojj!

Újra itthon, vééégre.
Szerda este volt órám, csütörtökön feleslegesen mentem be, pénteken meg elmentünk egy rendezvényre a csoporttal. Más különösebb dolog nem történt...hacsak...
 -Majdnem beestem a melletem lévő ülés elé, mert leesett a  sapkám, az ülőke meg kilendült stabil helyzetéből.
 -Egyik előadónak az ölébe esett a mikrofon...
 -Kamerás hapinak potyogott a cucca a mögöttünk lévő sorban, majdnem a kamerát is elejtette.

 Szóval... érdekes egy előadássorozat volt. utána kaptunk szendvicset meg üccsit, és nagy örömömre volt húsmentes szendvics is... szóval nem kellett éhen halnom, amíg a többiek ettek.:)
Jah, és kaptunk névre szóló kis táblácskát a nyakunkba, csak h tudják kik vagyunk.xxD
Nővéremékhez érve összepakoltam, aztán irány haza.:)

Most jöjjön néhány viszonylag friss firka, hogy ne csak az egyetemről írjak.A szkenner kissé elnyomta a színeket, satírozásokat és eléggé rontott a minőségen... de végülis...:

Az első rajzot Twilight-fanoknak nem ajánlom, ugyanis kicsit kiparodizáltam két kedves főszereplőnket.xD
A második rajz két random skicc.

A harmadik szintén egy fanart. Egy ember varázslónő skicc a Lineage2 MMORPG game-ből. A ruhája Nightmare robe akart lenni, habár lehagytam róla rengeteg részletet.xD

Az utolsó rajz azon a lapon van, ahol a két fenti ceruzás skicc is. Kipróbáltam Milánka színeit, de nem vagyok teljesen megelégedve vele.:/




Röviden ennyit szerettem volna írni.:S


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése