2011. március 1., kedd

Fotó, novellapályázat és madárságok...

Üdv!

Kis kihagyással, de pár dologról szeretnék beszámolni.


Volt egy fotópályázat "Szeretem a Balatont" címmel, ahol az egyik kategóriában VII.-ik helyezést értem el. Na mármost, ennek február 26-án volt Balatonbogláron a díjátadója + egy fesztivál megnyitója. Díjat ugyan nem kaptam, de egy közös fotóra engem is kihívtak+ később kaptam nőnapra egy szál tulipánt. :)
A díjátadó és a fesztiválmegnyitó után hazajöttünk, oszt ennyi. Jah, és aznap sétálgattunk a Balaton-parton is. Szép, jeges volt mindenütt. A kilátóhoz felmenve meg láttunk kb. 300 fenyőrigót.:)))

Amúgy meg február végére volt mondva, hogy lesz egy novellapályázat eredményhírdetése, de azóta már a hónap is eltelt és eredmény eehol. Már érdekelne, hogy mi van és hogy.-.-"

Az egyik madáretetőnket(műanyag palack) arrébb telepítettem és feltöltöttem maggal, meg szórtam alá is... diót is, meg tört mogyit.(nem sósat, rendeset).
A másik etetőt is feltöltöttem, készítettem madáritatót és ott is szórtam a földre cuccost a talajközelieknek.:)

Még vannak fagyok, meg ezekben a percekben is szálldogál a hó, szóval egyelőre etetni kell a madarakat. Olyan szépek!^^
Viszont a gerlék már a tavaszt jelzik, mert állandóan hallom a hangjukat... télen pedig meg se mukkantak...
Hmmm... az is érdekes, hogy a nagy etetőre nem nagyon jönnek madarak, ellenben a palack-etetőt a fenyvescinegék előszeretettel látogatják, meg széncinkét is láttam tegnap.:)

Amúgy fáj a fejem, kiselőadást kell gyártanom, szakdogát is... és legszívesebben cosplayt készítenék vagy folytatnám valamelyik történetem, esetleg egy kis Lineage-ozás...
Először a munka, aztán a továbbiak!Péntekre kell a kiselőadást összeraknom... péntek este írok!!!XD

2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy ilyen kedves vagy a madarakhoz! :-) ^^ Megérdemlik!

    Sok kitartást a szakdogához! A fotós eredményért meg gratulálok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem nagyon a madarakat!^^

    Köszi és mégegyszer köszi!^^

    VálaszTörlés