2013. szeptember 5., csütörtök

Könyvmolypárbaj- Az új menet! - Monty Roberts: Az igazi suttogó

Üdv!

Kicsit megkésve, de jöjjön egy újabb Könyvmolypárbajos könyv.:)
Monty Roberts: Az igazi suttogó

Egyik legkedvesebb olvasásélményem, pedig már rengeteg könyv megfordult a kezeim között. Évekkel ezelőtt az egyik városi könyvtárban futottam össze a könyvvel. Már gyermekkorom óta ismertem a Suttogó című filmet, így azonnal felkeltette az érdeklődésemet a nyomtatott szöveg. Kivettem a könyvtárból és egyik napról a másikra azt vettem észre, hogy már ki is olvastam. Idén újraolvastam. Részben a Könyvmolypárbaj, részben nosztalgia miatt. Sajnos saját példányban nincs meg – még – de tervezem beszerezni, így megint egy könyvtárból kellett kikölcsönöznöm. Kicsit lassabban ment az olvasás, alapjába véve nem annyira könnyű szöveg, ha minden részletre figyelni akarunk. Mondjuk időm is kevés volt rá az egyetem miatt, de megoldottam. Kicsit megkésve, bár törve nem, írok róla némi összefoglalót, lehetőleg spoilerek nélkül.:)

Tartalomról: Monty Roberts egy tanyán élt a családjával és lovakkal foglalkoztak. Apja módszereit elítélte, sokat harcoltak is miatta, mígnem a fiú lehetőséget kapott az élettől arra, hogy megfigyeljen egy csapat musztángot. Elindított benne egy új gondolatmenetet és kifejlesztett egy módszert, amivel erőszak nélkül lehet betanítani a lovakat. A regény az ő viszontagsággal teli életét meséli el.


Nekem személy szerint a papírkötéses régi verziója tetszik jobban a könyvnek,d e láttam már boltban, keménytáblás modernebb változatban is. Őszintén ajánlom mindenkinek, aki szereti a lovakat, vagy úgy általában az állatokat és érdeklődik az életrajzi regények felé.:)

Jó olvasást annak, aki kedvet kapott a könyvhöz!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése