2011. április 5., kedd

Work in progress...

Ahojj!

Néha napján én is jelentkezek itt... pedig lusta blogger vagyok. Mondjuk összességében eddig talán ez a leghosszabb blogom... persze leszámítva azt, ami elveszett.:S

Szóval... hogy rátérjek a fenti cím lényegére:
 Írtam pár oldalt a szakdogámba és büszke vagyok magamra!Persze ma átnézve eléggé silány és gyatra az egész... de legalább írtam bele!xxD
Amúgy meg írhatnékom van, és miért is ne? Nem a szakdogát, hanem minden mást... de nem hagyom magam elcsábítani!!!A napokban többször is mehettem volna kirándulni, de szakdogaírásra hivatkozva kihagytam...Szerintetek írtam akár egy bötüt is?Nem!Miért is írtam volna!Gyakorlatilag bámultam a plafont ...-.-"
Most azonban  bele kell húznom, mert nem lesz így belőlem semmi se!-.-
Jövő héten gyak... legalább majd azt letudom... ejh...:S

Amúgy tegnap voltam kint a Balatonon és készítettem pár fotót a szimmetriáról. Most azokat ide nem dobom fel, de kaptok két madaras képet , meg pár viszonylag friss firkát!:)

Örvös galamb /Columba palumbus/

Barátposzáta /Sylvia atricapilla/

Egy i*iótán bámuló elf.:)))

Egy civakodó pár

Egy fiú és egy lány. A vázlat és a kidolgozott rajz külön lapon van, ami nálam ritka madár.


 Nos, most ennyi fért ebbe a bejegyzésbe. Bye all!:)

3 megjegyzés:

  1. Kemény dolog ez a szakdogaírás, de ne add fel, hajrá! :-)

    VálaszTörlés
  2. beautiful art!:D but i'm curious of what's happening in the third picture from the bottom.. is he hitting a girl.. AND with such a calm smile?!cräzyness!:O now i'm intrigued. :D

    VálaszTörlés
  3. Oh, hello!:)
    Thank you!^^
    They playing.The boy catching the girls hair and they laughing, but It is a little sketch and I'm not good with drawings.(Sorry, but my english is also bad.^^")

    VálaszTörlés