2011. október 4., kedd

Az értelem felső foka...

Ahojj!

Gondoltam írok pár sort. Múltkor voltunk a Balatonparton és fotóztam kockás siklót, de ezt lehet már említettem. Most dobok fel róla egy képet. Íme:


Kockás sikló
Amúgy meg mindjárt itt a con, jegyem befizetve, előversenyen jegyet nem nyertem... Mondjuk két verseny khmm... eléggé érdekes volt, de erről most nem írok, nem akarok áskálódni.-.-"
Egyik regénykémn írásába mostanság nagyon belejöttem és lassan lehagyja az eddigi leghosszabb irományom terjedelmét. Úgy érzem, szerkezetileg most ő áll a legjobban. Fejben már kicsit túlbonyolítottam, de huhuuu... Sok minden lesz még benne. Olyan dolgokat eszeltem ki, amik kicsit kerekebbé teszik a történetet és talán elég nagy meglepetésekkel fognak szolgálni. Így a jó és a rossz oldal tényleg relatívvá válik majd...wehehhehhhe...:D

Artair McKnight-nál láttam egy un. "Aranymosás" játékról pár infót és én is bepróbálkoztam két fordulóban is. Az egyiknél nem értem el eredményt, a mostanit pedig majd meglátjuk. Előzőre is írtam,de nem küldtem el, mert siralmas lett. Akit érdekel, az keressen rá facebookon a Vörös Pöttyös könyvek oldalán a dologra.:)

Amúgy meg... passz... nem tudok most mit írni. Már régóta rugdosom magam, hogy illenék valami scifi vagy posztapokaliptikus, disztopikus novellát összehozni, mély tartalommal, esetleg valami humorosat, de totálisan lusta dög vagyok hozzá...Még olvasni is.
Még a versírás se megy...-.-

Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése